Rinkodara, skiriant namą pardavimui, apima daugiau nei tik „Parduodama” ženklą ant vejos. Esant daugiau nei tūkstančiui namų skelbimų rinkoje, laikraščių skelbimai ir tradiciniai atvirų durų renginiai nebėra pakankami. Jums reikia pasitelkti kūrybiškus būdus, kaip išskirti namą pardavimui iš skelbimų jūros. Norėdami jums padėti, mes parengėme inovatyvių idėjų sąrašą, kuris išeina už įprastų namų pardavimo normų ribų.
Socialinės medijos pagalba
Nekilnojamo turto skelbimai yra puiki mintis, bet nepamirškite ir socialinių tinklų. 96% pirkėjų pradeda namų paiešką internete, įskaitant socialinius tinklus. Tai reiškia, kad platformos kaip Instagram ir Facebook yra puiki vieta surinkti potencialius pirkėjus už mažesnes sąnaudas. Pasinaudokite nekilnojamojo turto grupėmis ,,Facebook’e”, kad reklamuotumėte savo namą ir susisiektumėte su pirkėjais. Šiose grupėse paprastai yra žmonių, aktyviai ieškančių būstų. Galite rasti lokalią grupę, tarkime ,,Buto pardavimai Vilniuje” ir įkelti nuotraukas bei vaizdo įrašus, kad sukurtumėte susidomėjimą.
Susisiekite su brokeriais
Taip pat galite susisiekti su nekilnojamo turto brokeriais ir pasiteirauti, ar jie neturi asmenų, kurie norėtų pirkti būstą su panašiomis specifikomis, kaip Jūsų namo. Į brokerius žmonės kreipiasi ne tik tuomet kai nori parduoti savo nekilnojamą turtą, bet ir tuomet, kai jį nori pirkti ir neturi laiko skelbimų peržiūroms ir vykimui į vietą apžiūrėti.
Kaip parduoti nekilnojamą turtą įmonėms greičiau?
Susikurkite internetinę svetainę
Maždaug 51% namų pirkėjų randa savo būsimus namus internete. Koks geresnis būdas patenkinti šią skaitmeninio raštingumo turinčią auditoriją nei speciali svetainė? Turint šiandieninę gausybę internetinių įrankių ir programinės įrangos, galite turėti veikiančią svetainę per trumpą laiką. Prieš tai, kai ji bus prieinama, užtikrinkite, kad ji būtų pritaikyta mobiliesiems, kad pagerintumėte prieinamumą ir vartotojo patirtį. Kai ji bus gyva, galite ją reklamuoti savo socialinių tinklų paskyrose, kad padidintumėte srautą.
Sukurkite kelias ,,Google” reklamas
Jeigu esate ne vieno būsto pardavėjas, o kelių, tuomet vertėtų pagalvoti apie ,,Google reklamą” Šis patarimas yra svarbus nepriklausomai nuo reklamos kampanijos tipo. Vykdydami reklamos kampaniją, visada turėtumėte išbandyti keletą skelbimų variantų vienu metu. Kai kampanija trunka pakankamai ilgai, kad suprastumėte, kuris variantas pasirodo geriausiai, stabdykite mažiau veiksmingus variantus. Tęskite naujų geriausiai veikiančio varianto testavimą, rinkite daugiau duomenų, stabdykite mažiau veiksmingus variantus ir kartokite. Ši strategija vadinama A/B testavimu, ir jei jos netaikote vykdydami savo nekilnojamojo turto skelbimus, praleidžiate galimybę užsidirbti.