Svetainės reklamavimas straipsnių pagalba yra vienas iš efektyviausių būdų, leidžiančių gauti reikšmingų įeinančių nuorodų į savo svetainę. Tokias nuorodas supa teminis turinys, o jei straipsniai dar įdomūs, parašyti ekspertų, motyvuojantys, nuorodos sulauks ir paspaudimų. Ir tai yra rimtas jūsų svetainės pliusas.
Kad seo straipsniai būtų tikrai veiksmingi, turi būti įvykdytos dvi pagrindinės sąlygos.
- Pirma – tai unikalus žmonėms skirtas turinys, visiškai atskleidžiantis nurodytą temą arba atsakantis į lankytojo klausimą. Šiandien paieškos sistemos pirmiausia rodo vartotojams naudingus ekspertų straipsnius.
- Antra – rinkitės aukštos kokybės svetaines, nes ne visi straipsniai, paskelbti straipsnių kataloguose, yra vienodai naudingi. Geriausia, kad straipsniu katalogas būtų teminis.
Tinklalapio reklama straipsnių pagalba neduoda greitų rezultatų. Naudą pamatysite po 2-3 mėnesių, o jei dirbsite toliau, rezultatas bus vis labiau pastebimas.
Tinklalapio reklama: nuo ko pradėti?
Prasminga pradėti reklamuoti savo svetainę straipsniais, pasirenkant svetaines, kuriose skelbiamas turinys.
Tai gali būti:
- Straipsnių katalogai
- Tinklaraščiai
- Naujienų portalai
- Interneto žiniasklaidos katalogai
- Siauros temos svetainės (kulinarija, automobiliai, kelionės ir pan.)
Negailėkite laiko išsirenkant svetaines
Juk nuo to tiesiogiai priklauso reklamavimo efektyvumas.
- Rinkites tik temines svetaines. Jei šaltinis yra gerai žinomas, bet jame nėra publikacijų jūsų svetainės tema, jis netinka dėl dviejų priežasčių. Pirma, išmaniosios paieškos sistemos tikrai atkreips dėmesį į neteminę aplinką. Antra, svetainė tikrai neturi jūsų tikslinės auditorijos, ir jūs rašysite į tuštumą.
- Atkreipkite dėmesį į lankomumą. Kuo jis didesnis, tuo didesnė tikimybė, kad į padorų turinį bus įtraukta ne tik išorinė nuoroda, bet ir straipsnio paspaudimai. Tačiau skirtingoms verslo nišoms priimtinas lankomumas bus skirtingas. Palyginkite svetainę su teminėmis svetainėmis pirmajame natūralios paieškos rezultatų puslapyje: jei skaičiai yra panašūs, tai ji tinka straipsniams skelbti.
- Pažiūrėkite, kaip dažnai svetainė atnaujinama. Jei straipsniai skelbiami 1-2 kartus per mėnesį ar rečiau, tokio šaltinio potencialas yra mažas.
- Atkreipkite dėmesį į svetainės patogumą ir išvaizdą. Ji turėtų būti patogi, neperkrauta ir atnaujinama.
- Įvertinkite reklamos politiką. Jei iš visų pusių iškyla reklaminiai skydeliai, tokia svetainė abejotinos kokybės.
- Peržiūrėkite jau publikuotus straipsnius ir pažiūrėkite, ar jie turi reakcijas iš lankytojų (facebook dalijimasis, komentarai ir t.t.). Kuo aktyvesnė auditorija, tuo geriau jums.